YENİ NESİL E-MAIL MARKETING KURUMSAL TOPLU MAIL PROFESYONEL E-MAIL GÖNDERİM SİSTEMİ İLE DETAYLI RAPORLAMA VE KAMPANYA YÖNETİMİ

Starter

10.000 Toplu Mail

₺ 69.00 / AY

  • Aylık 10.000 Mail Gönderimi
  • Sınırsız Mail Listesi Oluşturma
  • Her Listede 5.000 E-Mail Adresi
  • Hazır Şablonlar
  • Detaylı Gönderim Raporları

Economy

50.000 Toplu Mail

₺ 269.00 / AY

  • Aylık 50.000 Mail Gönderimi
  • Sınırsız Mail Listesi Oluşturma
  • Her Listede 10.000 E-Mail Adresi
  • Hazır Şablonlar
  • Detaylı Gönderim Raporları

Unlimited

Sınırsız Toplu Mail

₺ 450.00 / AY

  • Aylık Sınırsız Mail Gönderimi
  • Sınırsız Mail Listesi Oluşturma
  • Her Listede 50.000 E-Mail Adresi
  • Hazır Şablonlar
  • Detaylı Gönderim Raporları

Toplu mail spam amaçlı kullanılamaz.

Firmaların bayi ve müşterilerine ulaşmanın en pratik ve ekonomik çözümüdür. Kişi listelerinizi oluşturup göndermeniz yeterli, Kaç kişiye gönderilmiş, kaç kişi okumuş ve kaç kişi tıklayıp bilgi almış gibi istatistikleri görebilirsiniz.

Gönderim metodu ister bizim üzerimizden ister kendi eposta sunucunuzu kullanarak yapabilirsiniz.

Online mail şablon hazırlama

Kontrol panelinizden hiçbir tasarım bilgisine ihtiyaç duymadan mail bülteninizi hazırlayıp kullanıcılarınıza gönderebilirsiniz.

SINIRSIZ KİŞİ LİSTESİ

SINIRSIZ GRUP LİSTESİ

SINIRSIZ E-POSTA BÜLTEN HAZIRLAMA

SÜRE SINIRLAMASIZ

İSTATİSTİK RAPORLARI

CAN-SPAM KURALLARINA UYGUN GÖNDERİM

EMAIL MARKETING

Email Marketing Pazarlama! yıllardır birçok uzmanın üzerine kitaplar yazdığı, üniversitelerde eğitimi verilen, hatalı yapılması durumunda ölümcül sonuçlar doğurabilen bir konu. Bir ürünü üretmek hatta iyi üretmek kadar onu iyi pazarlayabilmek de önemlidir. Bu yazımızda bir ürünü doğru bir şekilde tanıtmak ve pazarlamak konusuna değineceğiz. Son günlerde özellikle internet tabanlı hizmetler oldukça artmış durumda. İnternette binlerce faydalı hizmete ulaşabilirsiniz, bu durum üreticiler için dezavantaj halini almış durumda. Rakiplerinizin önüne geçebilmek ve görülebilmek için yaptığınız işi en iyi şekilde tanıtmak zorundasınız. Neyse ki tanıtım eskilerde olduğu kadar zor değil ama bu imkanın herkeste olduğunu da unutmamak lazım. Etkili Konu Alanı Bir e-mail iletisinin en basit kısmı gibi görünseler de 'konu' satırları, abonelerin e-mail'leri açmasında ve okumasında en çok etkisi olan bölümlerdir. Üstelik dahası da var. 10 İnternet kullanıcısından 7'si bir e-mail'in spam olup olmadığına karar verirken, 'kimden' ve 'konu' satırlarını inceler. Çok sayıda firmanın etkili 'konu' satırları oluşturmaya gereken özeni göstermediğini, deneyimlerimize dayanarak söyleyebiliriz. Genelde 'konu' satırları, toplu mail gönderilmeden hemen önce yazılır ve başarılı olup olmadıkları test edilmez. Stratejik anlamlarıysa, tamamen göz ardı edilir. Bu nedenle birçok insanın e-mail'i açarken 'konu' satırına baktığına inanmak zordur. Forrester Research tarafından yapılan bir çalışma, toplu mail içeriği hakkında düzgün bilgi veren 'konu' satırlarına sahip iletilerin yüzde 52'sinin açıldığını ortaya çıkardı. Bununla birlikte güçlü bir 'konu' satırının çok sayıda olumlu etkisi olsa da, birisinin sizden gönderilen mesajı açmasında, sizi tanımasının (alıcının sizi ve şirketinizi tanımasının) ve içeriğinizin de (e-mail'in onu ne kadar ilgilendirdiğinin) büyük önemi vardır. Email Marketing Yöntemi İçinde bulunduğumuz yüzyılın en yaygın tanıtım yollarından birisi olmuş durumda. Ancak çoğu kişi email marketing ile spam maili birbirine karıştırır ve bu iki sistemi birbirinden ayıramayan girişimciler kâra dönüşebilecek bir projeyi mahvedebilirler. Email marketing kısaca; sahip olduğunuz bir ürün ya da hizmeti elektronik posta yoluyla internet kullanan ve bir e-posta hesabına sahip olan insanlara reklam içerikli e-posta ile ulaştırma tekniğidir. Ama bu işi yaparken çok ince bir çizgi, kaş yapayım derken göz çıkarmanıza sebep olabilir. Başarılı bir email marketing nasıl olur ? Öncelikle email marketing bir öcü değildir, eğer kurallarına göre oynarsanız kâr edebilirsiniz. Tek yapmanız gereken oyunu kurallarına göre oynamak. Ürününüz için bir email marketing taslağı oluştururken tasarıma oldukça önem vermelisiniz. Tamamen metinden oluşan bir e-bülten taslağı ne kadar başarısız ise, karma karışık rengarenk bir tasarım da bir o kadar başarısızdır. Hiç kimse resmi gazete ilanı şeklinde bir reklamı okumak istemez, okumak için de değerli vaktini harcamaz ya da kimse ciddiyetsiz amatörce hazırlanmış reklam uygulamasını mail kutusunda görmek istemez. Eğer bu işten para kazanmak istiyorsanız para da harcamalısınız. Bir grafikerden yardım almak iyi bir e-bülten taslağı hazırlamanın anahtarıdır. Tabii eğer siz bir grafiker değilseniz. Çok fazla nesneyi aynı çerçevede kullanmayın! Diyelim ki bir online alışveriş siteniz var ve müşterilerinizin sitenizden her şeyi satın alabileceğini vurgulamak istiyorsunuz. Hazırlayacağınız taslakta onlarca ürün görseli kullanmanız bunu ifade etmenin yolu değildir hatta ters tepebilir. Bunun yerine birkaç tane tamamen birbirinden farklı ürün görseli kullanmak daha başarılı bir geri dönüş sağlayacaktır. Örneğin bir balık oltası ve dağ bisikletini aynı çerçevede kullanmak kaynak israfıdır, ancak balık oltası ile plazma televizyonu aynı çerçevede kullanırsanız müşterinizde mağazanızdan ihtiyacı olan her şeyi bulabileceği hissini uyandırabilirsiniz.

Toplu mail paketi aldım süre sınırlaması varmı?

Hayır, istediğiniz zaman gönderim yapabilirsiniz.

Bülten gönderdim mail bültenine yerleştirmediğim halde listeden çıkar görüntüleniyor.

CAN-SPAM kuralları gereği vede alıcı kişileri korumak adına gönderdiğiniz tüm bültenlerin altına otomatik olarak listeden çıkar konulmaktadır.

http://bulten.mailbox.com.tr

Çağrı Merkezi Numaramız : 0216 223 0335 Online Destek Sayfamız : Üye girişi yaparak online destek talebi oluşturabilirsiniz http://mailbox.com.tr/destek Online Destek Email Adresimiz : destek@mailbox.com.tr

TOP